reklama

Paneláková paranoja II. (poetical version)

Pred týždňom som tu nariekal, ako mi je plano v baráku, kde počuť každý šuchot, ston, či buchot. Veci plynú vo svojom sterotype i naďalej v zaužívanom trende, človek zúfa... A tak som sa rozhodol zverejniť jednu staršiu báseň (no báseň... skôr zhluk písmenok v bytostnej túžbe disponovať zmyslom i rýmom), ktorú som zosnoval asi pred dvoma rokmi, inšpirovaný „skutočným príbehom“ :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: hemendex.sk)

V piatok v telke dávali
erotické seriály.
Zrazu niekto v dôvere,
klope u nás na dvere.
V kukátku vidím nie krotkú
susedu, dnes na dôchodku.
S výrazom jak Dracula,
krv v očiach a bakuľa.
Že vraj počuť zvodné stony,
spoza „papierovej“ steny.
„Je hnus v piatok vykonať,
súlož - teda sexovať!“
„Ja som predsa“ - spustí krik -
„roky v dome dôverník!!!“
Päste v hneve zatína,
esenbákov spomína.
Ešte chvíľu vybľakuje,
v hneve sliny na mňa pľuje...
Tak som po tom predstavení
buchol dvere v presvedčení,
že je starká vyrečnená.
Predsa ma len vyzlečená
baba čaká na „kábli“.
„Bodaj by Vás vykradli!“
- ručí jak ranený hroch.
A už počuť dupot nôh.
Zvonia zvonce do radu,
stará zvolá poradu.
Po schodoch sa cupot rinie,
to sa rinú dôchodkyne.
O polnoci zasadla
„rada starších“ odvedľa.
Spoza „papierovej“ steny,
počuť dôchodcovské stony.
Hlasuje dnes takmer každá.
„Deložácia, bomba, vražda!“
- znejú mnohé návrhy,
scenáre a podvrhy.
Dôchodkyne sú hneď čulé,
jak moja riť od fazule.
Dôchodcovské rozpravy,
v plánoch mojej popravy
zneli ako výbuch sopky.
Posilnené fľašou vodky
bavili sa v čulom ruchu.
Pomohla len vata v uchu
- snáď jediná záchrana.
Nespal som až do rána... :)

Martin Tužinský

Martin Tužinský

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Človek ako taký, ktorému sa, okrem futbalovej lopty a neustáleho frflania, stal životným osudom počítač, či už v nemenovanej tlačiarni, kde sa tvári ako grafik v DTP štúdiu, či už doma, kde sa tvári, ako mu zrovna napadne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéUS-TOUR 2006Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu