Obal predáva, Slovák nadáva...

Autor: Martin Tužinský | 2.11.2005 o 10:35 | Karma článku: 10,04 | Prečítané:  2701x

Skutočne nikoho nemienim rozptyľovať v stredajšom pracovnom nasadení svojimi rannými postrehmi, ktoré sú totálne banálne v porovnaní s tými, čo momentálne trápia Modrú planétu, takže ak rozbíjate atóm, alebo finišujete s výrobou vakcíny proti vtáčej chrípke, nenechajte sa rušiť mojím hlbokým ranným zamyslením...

Dnes ráno som sa nas...nasrdil. Okrem iného i na jedného nemenovaného českého výrobcu keksíkov, ktorý podľa mňa evidentne zavádza. Tiež patrím medzi tých, ktorí sa občas nechajú zlákať lákavým obalom, či reklamou v televízii, naivne očakávajúc, že informácie v nich poskytnuté, sa aspoň sčasti zakladajú na pravde. Svet reklamy je dokonalý, veď kto by nechcel prať na štyridsiatke do žiarivobiela, alebo sa každé ráno netúžil vytancovať so sendvičom s nízkotučnou syrovou pomazánkou v kuchyni, ktorej plocha by sa dala porovnať k letištnému hangáru? (Ozaj, kedy už v televízii uvidím reklamný spot odohrávajúci sa v klasickej umakartovej panelákovej kuchyni?) Avšak realita je taká, že vyprané prádlo zďaleka nespĺňa kritériá „zářivo bílej“ a čipsy s oravskou slaninou páchnu po všeličom inom, len nie po bravčovine...

Dnes ráno som si kúpil v potravinách Disko-keksy. Asi po roku. Nezvyknem si kupovať podobný gastroprodukt, ale zlákala ma znížená „akciová“ cena a obrovský nápis na obale „Viac náplne!“, potvrdený lákavou ilustráciou, ktorá by teoreticky mala odrážať realitu obsahu balenia.

Nedisponujem starším balením spomínaného výrobku, aby som mohol porovnať objemový rozdiel medzi pôvodnou a novou krémovou medzifázou dvoch sušienok, ale som presvedčený, že napriek novej grafike na obale, zabudol niekto apgrejdovať na výrobnej linke dávkovač toho krémového lepidla, inak si neviem vysvetliť tak markantný rozdiel medzi ilustráciou a reálnym stavom (mimochodom, priložené dva keksy sú prvé, čo vypadli z toho valčeka, čiže som ani netušil ako vyzerajú tie ostatné, čo zostali dnu - ale teraz pozerám, že sú navlas rovnaké...).

Viem, že na tomto svet skutočne nestojí, ale ak ja vo svojej práci vyrobím „zmrd“, alebo nesplním, to čo som zákazníkovi sľúbil, nepreberie mi robotu. Nie je toto podobný prípad? Podotýkam, že keby šlo o nejaký poľský „no name“ výrobok, tak to človek hodí za hlavu, ale mám pocit, že Opavia má už dosť vysoký kredit, aby si dovolila podobné zavádzanie zákazníka, nemyslíte?

Ozaj, sušienky som zlikvidoval napriek tomu, že som ich tu teraz ofrflal. Akurát som mal v tlame o čosi suchší pocit, ako sľubovala reklama na obale. Ale neprekáža mi to, hneď nato som Disko-keksy zapil nemenovanou limonádou, v ktorej je teraz ešte viac pomaračov, ako kedysi...

To ma trápia veci, čo? Príjemný deň ;)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

CYNICKÁ OBLUDA

Danko vs. Facebook

Andrej Danko po tom, ako mu v lete vykúpili reklamný priestor, zažil ďalšie sklamanie na Facebooku.

Čo musí Kiska vysvetľovať a kto je kto vo video kauze

Vysvetlenie žiadajú opoziční lídri.


Už ste čítali?